Projekt KOBIETA W HARMONII

Kiedy w ubiegłym roku postanowiłam rozpocząć sama ze sobą Projekt Kobieta w Harmonii, nie przypuszczałam, że stanie się on początkiem wspaniałych zmian także w życiu innych kobiet. Wrzuciłam informację o nim tak po prostu – bez zastanowienia, bez misji. Chciałam podzielić się tym, że będę przed cały rok dbała o siebie, o wszystkie cztery obszary mojego życia, bo czułam, że właśnie tego potrzebuję. Tymczasem okazało się, że konieczne jest założenie grupy na facebooku, bo samo utworzenie wydarzenia nie spełniało powstałych wymogów.

Kiedy zorientowałam się, jak dużo osób chce wziąć udział w moim Projekcie, zrodził się pomysł połączenia naszej rocznej pracy z książką, którą chciałam pisać w tym roku – książką o pracy nad czterema obszarami naszego życia – czyli idealnie wpasowującą się w całą powstającą koncepcję. Wszystko zaczęło układać się niczym układanka. Wciąż na nowo pojawiały się kolejne elementy, które pasowały do siebie, jakby wykrojone na miarę.

Od pierwszego stycznia z jedną dwutygodniową przerwą, niemal codziennie, rozmawiamy ze sobą w mojej grupie na tematy bardzo istotne. Poruszamy kwestie poczucia własnej wartości, brania odpowiedzialności za siebie i swoje życie, dbamy o wszystkie obszary naszego życia, projektujemy przyszłe życie i stawiamy odważne cele, a potem tworzymy plan działania. Działamy. Działamy. Działamy. Bo bez działania nie ma sensu żaden plan. Jest niczym, tak jak my jesteśmy niczym bez krążącej w nas życiodajnej energii.

Na podstawie Projektu powstaje wspaniała książka – pisana moimi dłońmi, ale tworzona przez wszystkie aktywnie biorące udział Uczestniczki mojego Projektu. „Mamo, naostrz piłę!” to pozycja dla kobiet świadomych własnych potrzeb, ale nie potrafiących lub nie mających możliwości zrealizowania ich. Tutaj poruszamy sprawy związane z ciałem, duszą, intelektem oraz emocjami. Tutaj skupiamy się na tym, aby żadnego obszaru nie zaniedbać. One są jak czterolistna koniczynka – jeśli jeden zaniedbasz, koniczynka przestaje być tą szczęśliwą, bo czterolistną. Tak samo jest z Tobą – jeśli zapomnisz o którymś z obszarów, wszystko powoli zaczyna się sypać. Możesz sceptycznie podchodzić do tej kwestii, ale wierz mi, że kiedy przeczytasz naszą książkę, zdasz sobie sprawę, jak bardzo się myliłaś 🙂

Niedawno spotkałam się z jedną z Uczestniczek naszego Projektu, która jednocześnie jest Patronem Medialnym mojej pierwszej książki (możesz zamówić ją tutaj i zacząć wprowadzać harmonię do swojego życia jeszcze w tym miesiącu!). Rozmawiałyśmy na temat Projektu, ale też na temat moich książek. „Mamo, naostrz piłę!” już powstawała, ale wciąż nie mogłam znaleźć na nią idealnego pomysłu. Bo jak zebrać ze sobą wszystkie te wypowiedzi wspaniałych kobiet, które biorą udział w Projekcie, żeby było to atrakcyjne także tak czytelników książki??

Viola spojrzała na temat z dystansem, z boku i podsunęła mi kilka świetnych pomysłów. Dlatego moja nowa książka przyjmuje teraz zupełnie inny kształt. 🙂 Bardzo inspirujący. Bardzo cieszę się na tę książkę. Stanie się ona zbiorem cudownych historii kobiet, które zaczęły Projekt z pewnego punktu, a będą go kończyć dużo, dużo wyżej. Skąd to wiem, skoro Projekt będzie trwał do końca roku 2017? Bo już teraz są one kimś zupełnie innym 🙂 Przeczytaj opinie Uczestniczek Projektu na mojej stronie z opiniami

Jeśli chcesz do nas jeszcze dołączyć i pracować do końca roku zmieniając swoje życie z tygodnia na tydzień, masz jeszcze szansę to zrobić. Kliknij poniższy baner i odszukaj w swoim życiu harmonię 🙂

 

Tymczasem życzę Ci, aby każdy Twój następny dzień obfitował w radosne i inspirujące Cię chwile ❤

 

Joasia

 

 

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

