Rok Kobiecym Okiem – Projekt Kobieta w Harmonii w lutym

naglowki-blogowych-wpisow

Za nami pierwszy miesiąc Projektu. Aż trudno mi uwierzyć, że minęło już trzydzieści jeden dni codziennej pracy! W czasie tych kilku tygodni dużo zmieniło się w moim postrzeganiu naszego Projektu, zaplanowałam kilka zmian, usystematyzowałam sobie plan wpisów, które chciałabym, aby pojawiły się w naszej grupie. Luty będzie zatem bardziej uporządkowany, bardziej dostosowany do tych wspaniałych Kobiet, z którymi mam przyjemność pracować 🙂

A co będzie się działo w lutym?

W lutym chcę, abyśmy skupiły się na spójności wewnętrznej, a także zaczęły rozliczać się z własną przeszłością. To, co było, a zwłaszcza, jeśli minione wydarzenia obfitowały w niezbyt przyjazne sytuacje, bardzo intensywnie wpływa na naszą teraźniejszość, a co za tym idzie – na naszą przyszłość. Kiedy rozliczymy się z tym, co było, wybaczymy, komu trzeba (także sobie), zaakceptujemy to, co jest, z lżejszym sercem spojrzymy w przyszłość.


Poza tym, będziemy naturalnie pracowały nad ładowaniem baterii poszczególnych obszarów naszego życia. 🙂

CIAŁO

ODŻYWIANIE I RUCH

Co robię ja:

  • Powitanie Słońca rano
  • ćwiczenia siłowe – ramiona, brzuch, nogi
  • zima w Pięciu Przemianach
  • odżywianie się zgodnie z IG
  • przepisy z książki „Dieta uzdrawiająca organizm”

A Ty co zrobisz??

PIELĘGNACJA

Co robimy razem:

  1. peeling twarzy 1x w tygodniu
  2. co wieczór po prysznicu balsam natłuszczający skórę
  3. raz w tygodniu olejki na końcówki włosów (np. olej kokosowy, ale może być też specjalistyczny preparat do pielęgnacji włosów)

 

ZDROWIE

Co robię ja:

  • rtg kręgosłupa szyjnego
  • wizyta u ortopedy
  • ponowna wizyta u angiologa

A Ty co zrobisz??

ZDROWE NAWYKI

Co robimy razem:

  1. Lista zdrowych przekąsek
  2. Słodycze tylko w weekendy
  3. Słodycze tylko domowe

 

DO KUPIENIA

Co kupię ja:

  • suplementy na bazie naturalnych produktów

A Ty co kupisz?


DUSZA

Co robimy razem:

  1. zapalaj świeczki
  2. określ swoje wartości (będziemy nad tym pracować w grupie)
  3. wyrażaj wdzięczność (nad tym też będziemy pracować w grupie)

 


KONTAKTY Z INNYMI

Co robimy razem:

  1. Wyzwanie miesiąca: Codziennie powiedzieć obcej osobie coś miłego.
  2. Pozytywna wizualizacja wspólnej przyszłości z najbliższymi.
  3. Praca nad współpracą w domu.

EMOCJE

Co robimy razem:

  1. Zasilamy konta emocjonalne bliskich
  2. Słuchamy empatycznie (będzie o tym w naszej grupie)
  3. Pracujemy nad spójnością wewnętrzną (o tym także będzie w naszej grupie)

Co robię ja:

  • realizuję Projekt Tak Sobie Poznaję z moim synem
  • codziennie doceniam lub/i chwalę mojego męża
  • nagrywam film o zdrowych przekąskach

Co zrobisz Ty??


INTELEKT

Co robię ja:

  1. Czytam „Historię wewnętrzną”
  2. Uczę się obsługi Google Analytics (w styczniu nie opanowałam)
  3. Uczę się francuskiego – tematyka związana z zakupami
  4. Piszę „Mamo, naostrz piłę!” na podstawie naszego Projektu i rozmów w grupie
  5. Rozwijam bloga
  6. Tworzę dziennik ciążowy

A Ty co zrobisz?


Przeczytaj także wpis dotyczący stycznia w naszym Projekcie.

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

