2017 rok – to będzie rok w kolorze fuksji

Aż trudno mi uwierzyć, że to już ostatni dzień tego roku! Przecież nie tak dawno planowałam ukończenie książki „Mama w Harmonii”, a już wczoraj podsumowywałam rok 2016! Wiele nauczył mnie rok 2016, zupełnie nowe umiejętności zdobyłam oraz wiele zyskałam własną pracą. Doszłam też między innymi do wniosku, że grudzień będzie moim miesiącem wyhamowywania, wyciszania się i snucia planów na kolejne intensywne miesiące pracy. I taki właśnie był miniony miesiąc. Powstało wiele nowych pomysłów i już teraz cieszę się ogromnie na zbliżający się rok! 🙂 Zrobiłam też sobie podsumowanie tego, co się działo, aby móc wyciągnąć wnioski na przyszłość. A co takiego przyniesie mi rok 2017?

1. CELE OSOBISTE

Ponieważ w roku 2016 i 2015 mało czasu poświęcałam na dopieszczanie siebie, czuję pewien niedosyt. Dlatego postanowiłam skupić się w dużej mierze na sobie i swoich własnych potrzebach i właśnie dlatego powstał projekt:

 PROJEKT KOBIETA W HARMONII

projekt-kobieta-w-harmonii-harmonia-cialo-dusza-intelekt-emocje-spolecznosc

Więcej o Projekcie możesz dowiedzieć się we wpisie na ten temat, a jeśli zainteresuje Cię tematyka zadbania o każdy obszar własnego życia, możesz dołączyć do wydarzenia na fb, w którym na bieżąco będę publikować informacje na temat tego, jak o siebie zadbać w danym miesiącu.

2. Cele Rodzinne

Choć nasz Projekt Tak Sobie Poznaję realizuję regularnie, zaplanowałam sobie na rok 2017 większe zaangażowanie się w niego. Chcę nie tylko w domu poświęcać czas mojemu synowi, ale organizować mu edukacyjne i pełne wrażeń wycieczki związane z tematyką miesiąca. Oskar ma już trzy i pół roku, jest już dużo bardziej świadomy otaczającego nas świata niż w ubiegłym roku, realizacja Projektu zatem też będzie na innym poziomie.

PROJEKT TAK SOBIE POZNAJĘ

projekt tak sobie poznaję, kreatywne wspieranie rozwoju dziecka

Jeśli chcesz do nas dołączyć i wraz ze swoim dzieckiem wejść w świat kreatywnego wspierania rozwoju, zapraszam Cię do zapoznania się ze szczegółami w osobnym wpisie oraz do dołączenia do naszego wydarzenia na fb.

3. CELE DOMOWE

PROJEKT HOME

project home, projekt dom, dom pod kontrolą, porządek w domu,

Jeśli chcesz zmienić swój dom w oazę spokoju, w miejsce, do które wraca się z utęsknieniem, jeśli chcesz wprowadzić w swoim domu minimalizm i cieszyć się świeżością oraz przestrzenią, zapoznaj się z planem Projektu oraz dołącz do wydarzenia na fb, aby nie przegapić żadnego szablonu potrzebnego do doskonałego zorganizowania się w kwestii ogarniania domu.

4. Cele biznesowe

2

Biznesowe sprawy zajęły praktycznie cały mój rok 2016. Nie zrealizowałam wszystkich planów biznesowych i to spowodowało, że wyciągam dla siebie wniosek – za dużo elementów zaplanowałaś. W przyszłym roku na pewno zajmę się książką pisaną na podstawie mojego Projektu Kobieta w Harmonii:

„Mamo, naostrz piłę!”

mamo, naostrz piłę

Chcę też stworzyć organizer dla ciężarnych, taki, który będzie miał zastosowanie w polskich realiach. Ja sama korzystałam z amerykańskiej wersji i naturalnie przerabiałam go tak, aby pasował do naszych warunków.

„Zdarzyło się życie. 9 miesięcy w Harmonii”

zdarzylo-sie-zycie-9-miesiecy-w-harmonii

Chcę też skończyć sprawy związane z powieścią. Co prawda zajmowałam się nią w grudniu, ale są pewne kwestie, które zostawiłam sobie na styczeń, żeby mieć chwilę oddechu w grudniu 🙂

„Dom nad rzeką”

dom-nad-rzeką


A jak wyglądają Twoje plany noworoczne? Zrobiłaś już swój plan? 🙂

Uściski,

Joasia

 

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

