Podsumowanie 2016 roku

rok-2016-byl-rokiem-w-ktorym-odnalazlam-swoja-droge

Zajrzałam dziś do kalendarza i nie mogłam uwierzyć w to, co zobaczyłam… Czy to naprawdę był przedostatni dzień roku?! Grudzień miał być miesiącem zwalniania, wyciszenia, a minął mi równie szybko jak pozostałe miesiące. Mam jednak niesamowite poczucie, że wycisnęłam z 2016 roku całą jego esencję. I jestem bardzo zadowolona z tego, jak przeżyłam minione 12 miesięcy.

W 2016 roku dałam z siebie maksymalnie dużo. Osiągnęłam niemal wszystkie cele, które sobie założyłam, a nawet w niektórych obszarach zrealizowałam więcej niż planowałam. Ten rok dał mi jednak znacznie więcej, niż realizacja celów. Pozwolił mi poznać samą siebie jeszcze bardziej. Poznałam swoje kolejne mocne strony i na nich będę budować swój rok 2017. Poznałam swoje ograniczenia i nad nimi będę pracować w przyszłym roku.

Czuję potrzebę większego wyjścia poza własną strefę komfortu, dlatego co miesiąc chcę robić coś, czego nigdy nie robiłam. Chcę wyjść poza ekran, z którego czytasz o mnie, chcę stanąć przed Tobą i powiedzieć to wszystko, co dotąd przelewałam do pliku. Dlatego będą pojawiać się filmy (tu, na fb i na moim kanale na you tube), ale też rozszerzam swoją działalność o współpracę z innymi osobami. Chcę też zacząć działać w kręgach przedsiębiorczych mam. To wszystko będzie się pojawiało w przyszłym roku.

Jest jeszcze jedno pole, na którym chcę się skupić bardziej niż w tym roku. To moja Rodzina. Sprawy biznesowe zajęły mi sporo mojego czasu, wróciłam też na etat i przez to doszło mi obowiązków. Analizując mijający rok mam wrażenie, że zarówno mój syn, jak i mąż potrzebują mnie bardziej, niż im siebie dawałam. Dlatego w przyszłym roku chcę im dać siebie bardziej, spędzać z nimi na beztrosce więcej czasu. Realizację planu właściwie zaczęłam już teraz… Dziś bowiem miałam pierwszą od dawna randkę z własnym mężem bez towarzystwa malucha ❤ Dawno nie byliśmy w kinie po prostu we dwoje, dlatego ten wypad był nam bardzo potrzebny. I wiemy, że na tym się nie skończy.

Podsumowując mój rok 2016 – zdarzyło się wiele dobrego, zrobiłam wszystko, co w mojej mocy, aby wypełnić ten rok po brzegi i w pełni zasłużyłam na zwolnienie w przyszłym roku 🙂


A jak to wygląda u Ciebie? jesteś zadowolona z mijającego roku?

Do poczytania jutro!

Joasia

2 thoughts on “Podsumowanie 2016 roku

  1. Jola pisze:

    Pięknie się to czyta „Czuję potrzebę większego wyjścia poza własną strefę komfortu, dlatego co miesiąc chcę robić coś, czego nigdy nie robiłam.”Chyba zaczerpnę to od ciebie, jeśli można 🙂 Szczęśliwego Nowego Roku 🙂

    Polubienie

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

