Projekt Tak Sobie Poznaję – sezon 4

projekt tak sobie poznaję, kreatywne wspieranie rozwoju dziecka

Aż trudno mi uwierzyć, że nasz Projekt trwa już tak długo! Zaczęłam go realizować, kiedy Oskar miał 10 miesięcy, dziś jest ponad trzylatkiem. Skąd w ogóle ten pomysł? Będąc w ciąży przygotowywałam się nie tylko do porodu i pełnego miłości macierzyństwa, ale także do kreatywnego wspierania rozwoju mojego dziecka. Czytałam pozycje, które kładły nacisk na to, jak rozwijać wszechstronnie maluchy od urodzenia, a chwilę po tym, jak Oskar się urodził, trafiłam na Projekt Samo_się, do którego natychmiast się przyłączyłam. Biorąc w nim udział utwierdziłam się jedynie w przekonaniu, że rozwijanie przez zabawę ma swoje ogromne plusy. I tak to wszystko się u nas zaczęło…

Nasz Projekt często powiela niektóre tematy. Oskar rośnie i zabawa w emocje, gdy miał 1,5 roku jest czymś zupełnie innym niż chociażby teraz, gdy skończył 3 lata. W moim Projekcie chodzi przede wszystkim o stały rozwój poprzez zabawę.

Chodzi mi czasem po głowie, by znaleźć sponsorów i ogłosić konkurs na najciekawiej poprowadzony Projekt, ale zaraz wylewam sobie na głowę kubeł zimnej wody, bo moją energię mogę spożytkować lepiej – przebywając z Oskarem.

Jeśli masz ochotę, przyłącz się do zabawy i zaproś do niej inne mamy, które szukają inspiracji, jak kreatywnie wspierać rozwój ich dzieci. 🙂 Wiedz jednak, że to, jak bardzo zaangażujesz się w zabawę, zostanie docenione nie przez sponsora, ale przez Twoje dziecko.

Tematy Projektu Tak Sobie Poznaję 4

Styczeń – COŚ Z NICZEGO

Luty – NA TRZY TAKTY

Marzec – OD KUCHNI

Kwiecień – CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM

Maj – DZIECIĘCE PODRÓŻE

Czerwiec – SKOK W BOK

Lipiec – WYBUCHOWE EKSPERYMENTY

Sierpień -TO, CO SPRAWIA RADOŚĆ

Wrzesień – DBAM O SWOJE ZDROWIE

Październik – HISTORIA MOJEJ RODZINY

Listopad – RAZ DWA TRZY

Grudzień – BLISKO SIEBIE

Na początku każdego miesiąca pojawi się wpis, w którym umieszczę parę pomysłów, jak można w pełni wykorzystać ten miesiąc. Jesteś gotowa? Przyłączasz się? 🙂 Zajrzyj koniecznie na wydarzenie pierwszego tematu do zrealizowania -> kliknij tutaj.

Do zobaczenia zatem w kolejnej edycji 🙂

Joasia

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

