Patroni Medialni – cudowne grono wspierające książkę „Mama w Harmonii”

patroni medialni mamy w Harmonii, mama w harmonii, marta kaim, manufaktura przemian, dobra mama, huma, akademia skutecznego działania, asdimo,

Ci, którzy śledzą fanpage mojej książki, mieli możliwość zapoznać się z Patronami Medialnymi mojej książki. Jeśli nie ma Cię wśród tych osób, gorąco Cię zachęcam do dołączenia, w każdym tygodniu bowiem będą pojawiać się ciekawostki z „życia” książki, informacje dotyczące premiery wydania, kody rabatowe na zamówienie internetowe, konkursy, w których możesz wygrać książkę z autografem, kiedy już będzie dostępna lub wiele innych ciekawostek. Tymczasem poniżej przedstawiam Ci wspaniałe, mega wartościowe grono, które mocno wspiera moją książkę 🙂

Patroni wymieniani są zgodnie z kolejnością przyłączania się 🙂

MARTA KAIM – MANUFAKTURA PRZEMIAN

Marta Kaim to coach, autorka programu JESTEŚ WAŻNA!, książki pod tym samym tytułem, kobieta, która doskonale wie, jak wydobyć z Ciebie całą tą wartość, którą masz w sobie, jak sprawić, byś w końcu w siebie uwierzyła!

Patronem Medialnym mojej książki została już jakiś czas temu i powiem Ci, że ogromnie mnie tym uradowała!

Martę poznałam na jednym z eventów, na którym była prelegentem. Potrafi pięknie opowiadać o kobietach, o tym, jak odnaleźć w sobie poczucie własnej wartości, jak się zorganizować, by mieć czas dla siebie i swoich bliskich.

Koniecznie przeczytaj jej książkę „Jesteś ważna. Czas, emocje i Ty”, a także dołącz do fanpage’a Marty. Otaczając się dobrą energią, pochłaniasz ją i sama nią później emanujesz. Nie trać okazji, by zebrać ją ze strony Marty!

HQ Fotolab

Małgosia i Paweł z HQ Fotolab Laboratorium Fotografii Cyfrowej Fujifilm współpracują ze mną w ramach mojej pasji – fotografii dziecięcej (zainteresowanych zapraszam na stronę Fotografia Kobiecym Okiem) i dlatego nie mogło ich zabraknąć na liście Patronów mojej książki.

Uwielbiam ludzi z pasją – sama mam ich pełno i piszę o tym w jednym z rozdziałów – a tacy właśnie są właściciele tego laboratorium fotograficznego. Któregoś dnia postanowili rzucić swoje etatowe prace i założyli pierwsze na Dolnym Śląsku laboratorium pozbawione chemii! Ich zdjęcia są rewelacyjnej jakości, a w ich siedzibie można zaopatrzyć się w masę przydatnych gadżetów.

Właśnie teraz jesteśmy na etapie przygotowywania ciekawych i praktycznych gadżetów dla Ciebie  O tym już niebawem

Tymczasem zapraszam Cię do odwiedzenia strony Małgosi i Pawła i polubienia jej, aby być na bieżąco ze wszystkimi atrakcyjnymi pomysłami!

Kafka Kafe

Pani Viola każdego dnia oczarowuje mnie cudownymi fotografiami kolejnego smakołyku. Cały zespół zakochany tam jest w Kliencie i dla niego właśnie co chwilę tworzone są z pasją ciasta, przekąski, zdrowe i pożywne śniadania.

W mojej książce znajdziecie rozdział o zdrowym żywieniu i Kafka Kafe wpisuje się w niego idealnie. Zapraszam Was, Kochane, na stronę tego magicznego miejsca, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – niezależnie od tego, czy jesteście na diecie, czy też nie jecie produktów glutenowych.

Właśnie tutaj odbędzie się mój wieczór autorski, kiedy moja książka już się ukaże   Pani Violu! Dziękuję jeszcze raz za zaproszenie

HUma

Kingę z bloga humahuppa.Huma poznałam przy okazji Projektu Samo_się dedykowanego dzieciom i ich rodzicom i od tamtego czasu podpatruję Jej poczynania. Jeśli jeszcze ktokolwiek z Was nie zna bloga i fanpage’a Kingi, zapraszam Was na niego.

Kinga jest mamą dwójki maluchów, jednak znajduje czas na to, aby spełniać się w swoich kreatywnych pasjach. Jestem nieustannie pod wrażeniem jej scrabbingowych wytworów, a także Projektu Bliskopad=ogrzejmy listopad bliskością (więcej na BliskoStwory) powtarzanego co listopad, wokół którego zbudowała nie lada grupę.

Jej pasję czuje się natychmiast po zajrzeniu na jej stronę, tak jak i niemal wszędzie widoczną miłość do maluszków, z którymi (mam takie wrażenie) spędza 100% swojego czasu. To, co mi imponuje w Kindze, to fakt, że z każdej z tych czynności czerpie niezaprzeczalną radość – zarówno z macierzyństwa, jak i z Projektu oraz scrabbingu.

Ogromnie się cieszę, że Kinga wraz ze swoim blogiem patronuje mojej książce. W pełni wpasowuje się w myśl przewodnią „Mamy w Harmonii”

Tylko dla mam

Pani Ania, autorka książek podróżniczych oraz poradników dla rodziców, blogerka, pedagog, a przede wszystkich mama, jakiś czas temu dołączyła do zaszczytnego grona Patronów Medialnych mojej książki.

Jej fanpage Tylko dla Mam oraz strona www.tylkodlamam.pl są zbiorem niezwykłych inspiracji, jak być mądrą i świadomą mamą, jak wychować szczęśliwe dziecko, a także na stronie tej uzyskacie odpowiedzi na najróżniejsze pytania na tematy macierzyńskie.

Pani Ania nie tylko prowadzi bloga dla mam. Każdy może umówić się na konsultację, obejrzeć filmiki na youtubie albo podpatrywać Panią Anię na jej fanpage’u, co czego Was gorąco zachęcam!

Joga Joga

Ostatni rozdział mojej książki mówi między innymi o medytacji i jodze. Dzięki ich praktykowaniu pozwalamy sobie na dokarmienie własnej duszy, na czym skupia się ten rozdział. Dlatego właśnie ogromnie zależało mi na tym, aby fanpage Joga-Joga.pl – życie w równowadze został Patronem Medialnym mojej książki.

Marzenia się spełniają… I dziś mogę Wam przedstawić tę stronę i mocno zachęcić Was do śledzenia go na bieżąco. Dlaczego? O wartości jogi i medytacji napisałam szczegółowo w mojej książce, ale już dziś zdradzę Wam, że regularne praktykowanie jogi i medytowanie odmładza, pozwala pozbyć się wielu dolegliwości, uspokaja…

Na fanpage’u Joga-Joga.pl – życie w równowadze dowiesz się wszystkiego, co jest związane z jogą. Jesteś ciekawa? Koniecznie zajrzyj na tę stronę!

ASDIMO

Asdimo jest mi bliskie od kilku lat i dlatego z ogromną radością przyjęłam informację, że będzie patronować mojej książce

Akademia Skutecznego Działania Iwony Majewskiej-Opiełki to miejsce założone właśnie przez Panią Iwonę, którą miałam przyjemność poznać osobiście na wrocławskim spotkaniu Klubu Skutecznego Działania, a później na Dniach Siły przez nią organizowanych. Przeczytałam prawie wszystkie książki Pani Iwony, a każda z nich stopniowo zmieniała moje życie na lepsze.

To głównie dzięki „Trenerowi osobistemu” i mojej codziennej pracy nad sobą przez 365 dni stałam się taką osobą, jaką jestem dziś  Logodydaktyka mocno zagościła w moim życiu i to już nigdy się nie zmieni

W ostatnim czasie nad ASDIMO czuwa cudowna kobieta – Pani Anna Kunicka. Z nią właśnie prowadzę rozmowy na temat patronatu nad moją książką  Pani Ania mocno rozkręca ASDIMO i z mojej strony na pewno jeszcze nie raz o niej usłyszycie

Zapraszam Was do odwiedzenia fanpage’a ASDIMO i śledzenia wpisów. ASDIMO stawia na rozwój osobisty pełen pozytywnego myślenia i działania w zgodzie z własnymi wartościami. Kładzie nacisk na skuteczne działanie oraz osiąganie sukcesu w każdej dziedzinie życia. W tym duchu właśnie została napisana moja książka

Dobra Mama

Magazyn Dobra Mama był jedynym magazynem, jaki czytałam w czasie ciąży. Znalazłam tu odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, dlatego z radością przedstawiam Wam tę gazetę jako Patrona Medialnego mojej książki!

Prawdopodobnie żadnej z Was, drogie Mamy, nie muszę przedstawiać tego magazynu, jeśli jednak jeszcze nie macie go w polubionych stronach, zachęcam Was do tego. Bądźmy na bieżąco

Akademia Zdrowych Emocji

Pani Ania ze strony  Akademia Zdrowych Emocji swoją odpowiedzią na moje pytanie o patronat sprawiła, że jeszcze bardziej uwierzyłam w sens mojej książki..

Za jej pozwoleniem przytaczam tę odpowiedź:

„Pani Asiu,

Bardzo dziękuje za czas z Pani książką, a może raczej przewodnikiem czy pamiętnikiem zmian. To zupełnie fantastyczne przygoda. W moim odczuciu nie tylko dla mam, ale dla każdej kobiety, u której następuje zmiana ról bądź moment „skrzyżowania”. Choć fakt, że książka jest dedykowana dla mam zapewne sprawi, że właśnie ta grupa chętniej i śmielej będzie po nią sięgała.
Z pełnym przekonaniem chętnie dołączę do grona patronującego Pani książkę

Gratuluje z całego serca!”

Pani Ania prowadzi szkolenia kładące nacisk na to, w jaki sposób mówimy. W mojej książce również poruszam ten temat, obie bowiem wierzymy, że to, jak i co mówimy, jakich słów używamy wpływa bezpośrednio na nasze życie. Mając bezpośredni kontakt z samą sobą, dbając o własne pozytywne myśli, słowa i czyny możemy zdziałać cuda.

Dewiza Pani Ani to „Jedno słowo wszystko zmienia” i ja się pod tym w pełni podpisuję  Dlatego i Was, Kochane moje, zachęcam do polubienia strony Akademii, bo im więcej wokół nas wartościowej inspiracji, tym lepsze staje się nasze życie i nasz świat.

Malinowa Tv

Pani Marzena z MalinowaTV, jak i pozostali Patroni Medialni, idealnie wpasowuje się w tematykę mojej książki. Przez długi czas byłam przekonana, że prowadzi nie tylko własną stronę (dla zainteresowanych: http://www.malinowa.tv), ale i własną telewizję, jako że jednak telewizji nie oglądam, nie mogłam tego zweryfikować.

Pani Marzena ma niezwykłą moc uświadamiania nam, gdzie tkwi problem i jak go rozwiązać w kontekście relacji – nie tylko z innymi ludźmi, ale także z samą sobą. Poprzez niezwykle interesujące artykuły prowadzi nas wgłąb siebie i pomaga zrozumieć własne działania.

Pani Marzenia prowadzi także konsultacje, wszelkie informacje na ten temat znajdziecie na stronie. Zachęcam Was do polubienia strony i czerpania inspiracji!

Mały Artysta

I kolejny wspaniały Patron Medialny mojej książki! Pani Monika ze sklepu Mały Artysta szyje tak piękne maskotki, że nie mogłam oderwać od nich oczu i przeglądałam galerię dostępną na facebooku bez opamiętania

Na stronie Pani Moniki znajdziecie nie tylko pluszaki. Szyje także koce, poduszki, etui na książeczki (!! ) i wiele innych cudownych dziecięcych akcesoriów.

Ponieważ uwielbiam kobiety, które są matkami i realizują swoje pasje, polecam Ci fanpage Pani Moniki! Zajrzyj, zachwyć się, zaopatrz w to, czego akurat potrzebujesz!


Ja nadal jestem pod wrażeniem tej grupy! A Ty, co sądzisz? Znasz którąś z powyższych osób? A może wszystkie one są Ci znane?? 🙂

Ślę niedzielne pozdrowienia!

Joasia

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

