Plany listopadowe i prezent dla Czytelników

plany listopadowe, kalendarz, darmowy kalendarz, kalendarz do pobrania, planner,

Listopad jest moim ulubionym miesiącem – zapewne dlatego, że właśnie wtedy się urodziłam. Zachwyca mnie poza tym swoimi barwami, które uwielbiam, a dodatkowo kojarzy mi się z migającymi płomieniami ognia, kocem, ciepłą herbatą i radiem z chilloutową muzyką grającym w tle. I z książką, oczywiście. 🙂 Czy taki właśnie będzie mój listopad? Postaram się, ale już dziś wiem, że będzie pełen wyzwań i tylko ode mnie zależy, czy znajdę czas na relaks, który mi się marzy. W listopadzie chcę zamknąć parę spraw, chcę też wprowadzić kilka zmian po ostatnich przemyśleniach na temat mojego życia. Jakich?

wyzwanie miesiąca

WZMOCNIENIE ORGANIZMU PRZED ZIMĄ

Czeka nas tym razem mroźna zima, a nasze organizmy nie są do tego przygotowane. Dlatego w listopadzie kładę nacisk na duże ilości czosnku, produktów z witaminą C, imbiru, czystka, konopi, witaminy D, kwasów OMEGA oraz miodu. Szczegółowy post na ten temat powstał już jakiś czas temu, tym razem jednak dodaję do listy zaleceń wzmacniających organizm powyższe składniki.

6

PORANNE POWITANIA SŁOŃCA CODZIENNIE

O znaczeniu Powitania Słońca, czyli pewnej sekwencji asan w jodze, napisałam w swojej książce dosyć szczegółowo. Zależy mi na porannym rozruszaniu organizmu i dotlenieniu go, na rozgrzaniu zastałych po nocy stawach i mięśniach, ale też na ruszaniu się – zwyczajnym ruszaniu, żeby chociażby nakarmić mózg endorfinami.

7

ZUPA DYNIOWA ROZGRZEWAJĄCA

Przepisów na zupy dyniowe jest mnóstwo, chcę jednak zrobić swoją własną, wg przepisu zgodnego z Pięcioma Przemianami, ze składnikami, które mnie i mojej rodzinie będą odpowiadać najbardziej. Niedawno dostałam od mamy dynię, którą upiekłam i zrobiłam z niej mus, mam więc w zapasie słoiczki. Dynia sama w sobie ma mnóstwo wartości, ogrom witaminy D, jest przepełniona słońcem i idealna do zjedzenia w jesienne dni. Jadacie dynię? Macie swoje ulubione przepisy z jej udziałem?

8

SZABLONY DO OFERTY KONSULTINGOWEJ

Póki co jeszcze to jest tajemnica, ale szykuję coś nowego – szczególnie dla Mam. Do tego, aby ofertę puściła w świat, potrzebuję jeszcze szablonów, a tworzenie ich jest moją ogromną pasją, dlatego znalazły się właśnie w tej części planu na ten miesiąc. Nic więcej nie powiem 🙂

9

„Zakamarki marki” pawła tkaczyka

Książek do przeczytania ostatnio nazbierało mi się mnóstwo, zaczęłam więc robić plan książek do przeczytania w przyszłym roku. Jest ich już około dwadzieścia… Powstanie na ten temat post. Macie jakieś książki w tematyce biznesowo – rozwojowo – macierzyńskiej do polecenia? 🙂 „Zakamarki marki” natomiast to książka konkretna na konkretny temat. Czytam, robię notatki i w mojej głowie układa się pewien plan rozwoju mojej marki Kobiecym Okiem. Ktoś z Was przeczytał już tę książkę? Jakie macie o niej zdanie?

11

  • zakończyć sprawy związane z książką „Mama w Harmonii”
  • zabrać się powoli za książkę „Dom nad rzeką”
  • zrobić biznesplan bloga wg Uli
  • dokończyć tworzenie oferty konsultingowej na blogu
  • popracować nad blogiem zgodnie z zaleceniami Uli

21

  • posprzątać wiatrołap
  • sprawić, aby sypialnia stała się miejscem przytulnym
  • zrobić plan porządków zgodny z nowym planem dnia i tygodnia

3

  • przygotować nasze organizmy do zimy
  • działania z zakresu Projektu Tak Sobie Poznaję (spacery, kasztany, żołędzie, liście….)
  • umówić Oskara do dentysty
  • zaplanować wyjście związane z Projektem
  • zrobić plan wzmacniania związków

4

  • rozpocząć przygotowania do stworzenia Mamy Marzeń Mapy Celów na rok 2017
  • umówić się do ginekologa
  • zaplanować zdrowe żywienie i regularną gimnastykę

Tak wyglądają moje plany na listopad. Liczę na to, że sto procent spraw zostanie zrealizowanych, bardzo mi bowiem na nich zależy. jAK WYGLĄDA TWÓJ PLAN NA LISTOPAD?


Ponieważ dotarłaś aż tutaj, zostawiam Ci dwa kalendarze na listopad do pobrania. Dostosowane są do tego, aby umieścić je na pulpicie komputera.

1

2

Smacznego 🙂

Joanna

6 thoughts on “Plany listopadowe i prezent dla Czytelników

    • JoannaPS pisze:

      😀 Ktoś musi być pierwszym czytelnikiem 😉

      Gratuluję książki! Uwielbiam taką esencję informacji na jakiś konkretny temat, bez zbędnego odbiegania od tematu. 😉 Teraz tylko wprowadzić zebrane notatki w życie!

      Pozdrawiam!

      Polubienie

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

