Pamiętaj też o sobie!

image

Czuję, że potrzebuję chwili dla siebie… Ostatnio ogromnie dużo dzieje się w moim życiu i, choć nie przepadam za nudą i monotonią, czuję, że … chcę oddechu. Chcę usiąść w ogrodzie i nie zastanawiać się, komu jeszcze mam odpisać na wiadomość (mailową, smsową i jakąkolwiek inną), do kogo napisać, co jeszcze załatwić na niekończącej się liście spraw, które mają mnie zbliżyć do osiągnięcia moich celów.

Nie chcę tak. Nie chcę być bombardowana informacjami i pytaniami z oczekiwaniem natychmiastowej odpowiedzi. A tak właśnie się dzieję w ostatnich dniach. Różne propozycje biznesowe pojawiają się wokół mnie, umawiam się na różne spotkania, a zaczyna znikać to, co jest dla mnie najistotniejsze…

Dlatego w ten weekend pasuję… Wyłączam się z tematów biznesowych, poświęcam czas rodzinie i sobie – o sobie zapomnieć nie można!

Masz tak czasem, że nie wiesz, w co ręce włożyć i to nawet nie dlatego, że sama tyle spraw do załatwienia naprodukowałaś sobie, ale że inni tyle od Ciebie oczekują? Jak napisałam w swojej książce – bywa, że żeby przyjąć kolejną rolę do wypełnienia, trzeba zrezygnować z którejś z tych, jakie już się wypełnia. Nie wiem, czy jestem gotowa rezygnować z czegoś, co już sobie wypracowałam i co zbliża mnie do moich celów…

Ale pomyślę o tym jutro, jak mawiała Scarlet O’Hara. Dziś mam zmęczoną głowę..

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

