Pasja, wiedza i dyscyplina wewnętrzna… Czyli o tym, jak spełniają się moje marzenia

spotkania przedsiębiorczych kobiey

Niesamowite jest to, co obserwuję od kilku lat. Prawdopodobnie miało to miejsce jeszcze wcześniej, a tylko ja tego nie zauważałam, jednakże, odkąd rozwój osobisty stał się dla mnie czymś, co wypełnia moje życie, wokół mnie wciąż spotykam nowe cudowne kobiety, przedsiębiorcze, pewne siebie, żyjące w zgodzie ze sobą. Uczę się od każdej z nich. Biorę dla siebie to, co uważam za niezwykle istotne i dzięki nim wzrastam. Z ogromną radością wybrałam się dziś na Spotkanie Przedsiębiorczych Kobiet. Wiedziałam, że spotkam tam osoby, które potrafią mocno zainspirować i nie pomyliłam się…

Kiedy zobaczyłam na mojej tablicy facebookowej, że Marta Kaim, autorka książki i programu „Jesteś ważna!”, będzie prelegentem na dzisiejszym spotkaniu, nie zastanawiałam się ani chwili i od razu podjęłam działania, które miały posłużyć jak najlepszemu zorganizowaniu sobotniego popołudnia. Ostatecznie mąż zajął się naszym synkiem, a ja mogłam cztery sobotnie godziny spędzić bardzo owocnie.

To, co dzieje się w moim życiu od minionego czwartku, przekracza moje wyobrażenia. Długo już zajmuję się swoją książką „Mama w Harmonii” i właściwie dzień w dzień, o każdej porze dnia myślę o niej. Codziennie robię coś, co ma mnie przybliżyć do osiągnięcia celu, jakim jest wydanie jej i w ostateczności pomoc innym kobietom, które borykają się z tym, z czym ja sama kiedyś miałam problem. I właśnie dlatego os trzech dni dzieją się w moim życiu cuda.

W czwartek, kiedy rozmawiałam z moim fizjoterapeutą, który doprowadza mój zniszczony kręgosłup do stanu prawidłowego, na temat kobiet, młodych matek, tego, co dzieje się w ich głowach bardzo często, pojawił się temat mojej książki. Okazało się, że mój fizjoterapeuta zna właścicielkę pewnego wydawnictwa wrocławskiego i zadeklarował, że skontaktuje się z nią w sprawie mojej książki. Kolejnego dnia, w piątek, podwoziłam koleżankę po naszej pracy i w czasie rozmowy okazało się, że jej mąż współpracuje z wydawnictwami.

Dziś natomiast na Spotkaniu Przedsiębiorczych Kobiet podeszłam do Marty Kaim, aby porozmawiać z nią o mojej książce, chwilę temu natomiast rozmawiałam z organizatorką na kolejne biznesowe tematy, o których na razie nie chcę pisać. Z nadmiaru pozytywnych emocji jednak prawdopodobnie ciężko mi dziś będzie zasnąć nie uśmiechając się 🙂

To był naprawdę wspaniały dzień, a moje obecność na Spotkaniu Przedsiębiorczych Kobiet zwróciła mi się z nawiązką. Na koniec spotkania zostałam wylosowana jako jedna z pięciu uczestniczek i otrzymałam nagrodę w postaci sesji kosmetycznej z indywidualną oceną mojego wizerunku. Zdam Ci relacje z tego spotkania na pewno 🙂 🙂

A Ty spełniasz swoje marzenia? Spotykasz się z osobami, dzięki którym Twoje marzenia staną się czymś realnym? Jeśli nie, jeszcze dziś zachęcam Cię do tego, abyś zrobiła pierwszy krok. Najważniejszy, choć najtrudniejszy. Ale od niego zaczyna się cała Twoje podróż 🙂

Powodzenia,

Joanna

2 thoughts on “Pasja, wiedza i dyscyplina wewnętrzna… Czyli o tym, jak spełniają się moje marzenia

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

