Plany na wrzesień oraz podsumowanie sierpnia

coffee-1250412_1920

PLANY NA WRZESIEŃ 2016

WYZWANIE MIESIĄCA

Zamknąć temat książki „Mama w Harmonii”

NAWYK, NAD KTÓRYM PRACUJĘ

  • odkładać rzeczy na swoje miejsce

CELE OSOBISTE

  • zrób coś nowego, czego jeszcze nie robiłaś
  • zastosuj zaplanowaną dietę (ostatniego dnia września 5 kg mniej)
  • zamów książki, które chcesz mieć
  • zorganizuj swój tydzień tak, by mieć czas na wszystko, co ważne
  • idź na rozwojowe szkolenie

CELE BIZNESOWE

  • dokończ sprawdzanie książki i wprowadzanie zasugerowanych poprawek
  • skontaktuj się z kolejnymi potencjalnymi patronatami medialnymi
  • napisz do wybranych gazet
  • prześlij fragment książki „Mama w Harmonii” kolejnym wydawnictwom, z którymi rozmawiałaś
  • dokończ tworzenie kursu „Znajdź w sobie pasje i zarabiaj na nich

CELE RODZINNE

  • Projekt Tak Sobie Poznaję – wrzesień w Projekcie, czyli Obieżyświat
  • zrób wszystko, aby pierwszy miesiąc Oskara w przedszkolu był dla niego jak najprzyjemniejszy
  • zacznij tworzyć listę prezentów gwiazdkowych dla najbliższych

CELE DOMOWE

MISJA – GABINET I SYPIALNIA

  • udekoruj, by było przyjemnie i praktycznie

POZOSTAŁE ZADANIA

  • kupić kwitnące we wrześniu kwiaty
  • polakierować krzesła tarasowe

COŚ DLA PASJI

  • twórz kalendarz na 2017 r

KSIĄŻKA DO PRZECZYTANIA

  • „Możesz uzdrowić swoje życie” Louise Hay
  • „Bogata kobieta” Kim Kiyosaki (dokończyć)

NOWY ZDROWY PRZEPIS

  • bezglutenowe ciasto czekoladowe z jesiennymi owocami

 


PODSUMOWANIE SIERPNIA

Jeśli lipiec uważałam za miesiąc intensywny, to sierpień mocno go przebił. Jak wiesz, przygotowywałam się do nowej pracy etatowej i zamykałam sprawy związane ze starą pracą. Dodatkowo przygotowywałam syna do przedszkola oraz jego urodziny. To były trzy wielkie sprawy, na których się skupiłam, bo zależało mi, żeby każda z nich była wykonana jak najlepiej.

Urodziny Oskara okazały się przyjęciem, z którego dzieciaki (ani ich rodzice) nie mieli ochoty wychodzić 🙂 Nie wszystko udało mi się przygotować, ale to, co przygotowałam, wystarczyło, bym była z siebie zadowolona.

Aklimatyzacja Oskara w przedszkolu także przebiegła bardzo pomyślnie. Rozstanie trzylatka z rodzicami w pierwszej chwili było trudne, ale z dnia na dzień stawało się coraz łatwiejsze. Dziś, po tych 5 dniach w przedszkolu, nie ma już problemu i przedszkole jest dla Oskara miejscem wspaniałej zabawy (i pysznych posiłków zjadanych ze smakiem). 🙂

A moja nowa etatowa praca? Powiem tylko tyle – po tygodniu pracy czuję, jak bardzo mi brakowało kontaktu z pacjentami… Uwielbiam moją pracę pielęgniarki, uwielbiam, kiedy mimo zastrzyku czy przymusu pobrania krwi, pacjent wychodzi z mojego gabinetu uśmiechnięty… 🙂 Cieszę się, że mogłam wrócić do swojego zawodu – który, jak się okazało po niemal czterech latach przebywania w domu, także jest moją pasją… 🙂

A Tobie jak minął sierpień? Jakie masz plany na wrzesień??

2 thoughts on “Plany na wrzesień oraz podsumowanie sierpnia

  1. Katarzyna Sroka pisze:

    Cudownie czytać takie posty! To bardzo motywujące 😉
    Ja, jako studentka, łapię ostatnie „wolne” (duuuży cudzysłow) chwile od uczelni i oprócz pracy oraz udzielania korepetycji planuję „pakować” w siebie jak najwięcej książek. Nie mogę doczekać się kongresu „Życie bez ograniczeń”, odbywającego się w Krakowie, ale to dopiero 1 października 🙂 Chcę stworzyć relację z tego wydarzenia. Póki co, książki, książki, książki 🙂

    Lubię to

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

