Podsumowanie lipcowe i plany na sierpień (oraz darmowy dodatek do pobrania)

organizacja, plan miesiąca, idealny miesiąc

Lipiec minął mi tak szybko, jak mrugnięcie okiem. Wiele wydarzyło się wówczas w moim życiu, zaszły ogromne zmiany, przez co pojawiły się priorytety, o których nie myślałam pisząc plan na lipiec. Czy udało mi się zrealizować każdy punkt, jaki sobie założyłam…?

PODSUMOWANIE LIPCA 2016

Sytuacja wygląda tak, że zrealizowałam większość celów, ale nie wszystkie. To jednak, czego dokonałam, napawa mnie dumą, bo niemal połowa lipca została zajęta przez sprawy, których nie planowałam, a mianowicie nagła zmiana pracy etatowej. Na początku lipca byłam jeszcze zatrudniona gdzieś indziej, dziś współpracuje z inną firmą – z nowymi zadaniami i wymaganiami. Pozostało mi zatem nieco ponad dwa tygodnie na realizację założonych celów 😉

Zatem zaczynając od wyzwania miesiąca – urodziny Oskara przygotowane są w części, choć nie do końca. W związku z tym sierpień będzie dla mnie nieco intensywnym miesiącem (możesz zerknąć poniżej na mój plan na sierpień). Zaproszenia zostały zrobione (na urlopie) i przekazane, część dekoracji kupiona, zaplanowałam zabawy dla dzieci i wstępnie listę potraw. Reszta w sierpniu.

Nawyk kładzenia się spać o 23:00 jest nadal wypracowywany. W większości przypadków kładłam się spać o 23:00 lub chwilę po, zdarzyło mi się jednak położyć koło pierwszej. O wstawaniu o 6:30 nie było mowy, byłam zbyt zmęczona i wolałam jednak zebrać siły na kolejny intensywny dzień.

W celach osobistych zaplanowałam zrobienie czegoś, czego jeszcze nie robiłam i powiem Ci szczerze, że cały lipiec skupiłam się na jednym zadaniu, które chciałam wykonać, a które byłoby nie lada wyczynem dla mnie 🙂 Jednak nie wykonałam go w końcu, a ponieważ skupiłam się tylko na tej jednej sprawie, nie zastanowiłam się, co mogłabym wykonać zamiast tego. Nie miałam planu B (chyba pierwszy raz w życiu 😀 ). Wyciągnij wnioski z mojej sytuacji i w przypadku tak luźnych zadań wypisz sobie alternatywy, będziesz miała naoczną listę, z której będziesz wybierać 🙂

Planowałam także stworzenie odpowiedniej diety i planu tracenia wagi w sierpniu i tak właśnie się stało. Moja dieta opiera się na 4 posiłkach, przy czym na śniadanie i obiad jem pełne stałe posiłki zawierające wszystkie grupy (białka, węglowodany i tłuszcze) oraz warzywa i/lub owoce, natomiast na drugie śniadanie i na kolację piję koktajl białkowy z dodatkami (jogurt naturalny + dodatki, np. owoce, ziarna [otręby, płatki owsiane i inne], orzechy, warzywa, kasza jaglana, kuskus, chia, itd]. Do tego postanowiłam każdego ranka wykonywać jogowe powitanie słońca , co przyczyni się nie tylko do wymodelowania sylwetki, ale i pomoże na moje bóle kręgosłupa.

Sprawy biznesowe to były głównie moje sprawy związane ze zmianą pracy etatowej (załatwianie wypowiedzenia za porozumieniem stron oraz sprawy dotyczące typowej organizacji w związku z nową pracą), ale znalazłam czas na to, aby rozejrzeć się za opisami spotkań autorskich (niestety, nic ciekawego nie znalazłam), a także na częściowe tworzenie kursu dotyczącego pasji. Fragmentów książki do wydawnictw nie wysłałam, bo nie dostałam w lipcu tej części książki, która jest sprawdzana, więc siłą rzeczy nie miałam czego wysyłać. Zadanie zostało przeniesione na sierpień.

Za to cele rodzinne zrealizowałam w pełni. Lipcowy Projekt udał się fantastycznie, co zostało już przeze mnie opisane w oddzielnym poście, marzenie męża zostało spełnione :), a urlop wykorzystany na maksa i dzięki pełnemu odpoczynkowi przez te kilka dni w mojej głowie pojawiły się kolejne świetne pomysły. O urlopie też już pisałam 🙂

Cele domowe także zrealizowałam. Ogród jest coraz piękniejszy, doniczki i kwiaty z planu lipcowego kupione, plan sprzątania przygotowany i zastosowany – będzie o nim oddzielny wpis. Kiedy mieszkaliśmy w mieszkaniu jeszcze kilka miesięcy temu, sprzątałam wg planu porządków lub wg planu tygodnia. Jako tako się sprawdzało, ale dopiero tutaj, w naszym domu, zdałam sobie sprawę, dlaczego nie do końca byłam zadowolona ze sprzątania w mieszkaniu. Przede wszystkim dlatego, że mieliśmy za dużo rzeczy, które trzymane były w kartonach, bo brakowało nam szafek (a brakowało, bo nie było ich gdzie ustawić). Po drugie nie wkładałam w to w ogóle serca.. W domu jest inaczej niż w wynajmowanym mieszkaniu. Tutaj czuję, że to moje miejsce i więcej siebie daję podczas porządków. Zauważyłam, że kiedy stosuję się do swojego planu porządków…. mniej sprzątam. Dołożyłam do tego sprzątanie na bieżąco – zaraz po śniadaniu nie odkładam ogarniania kuchni na później, tylko sprzątam od razu, tak samo po innych posiłkach. Ustaliłam sobie także, co robię każdego dnia i wykonuję to jak tylko mam możliwość.

Dla pasji zaplanowałam sobie stworzenie szablonów do organizacji roku i naturalnie wykonałam to zadanie. Sprawy związane z moimi pasjami mogłabym wykonywać codziennie 😉 I właśnie dlatego tak ważne jest, aby pasje były obecne w naszym życiu. Jeśli związane są z naszym biznesem, nie czujesz żadnego przymusu, działasz, bo to uwielbiasz. Więcej będzie w kursie o pasjach, więc jeśli chcesz się zapisać na listę oczekujących, zapraszam.

Zaplanowałam dwie książki do przeczytania, przeczytałam w całości jedną, ponieważ dodatkowo miałam okazję przeczytać pożyczoną książkę na temat naszych polskich przedsiębiorczyń, o czym pisałam na moim Instagramie. „Bogatą Kobietę” czytam nadal i dlatego jest w moich planach sierpniowych.

Jeśli chodzi o przepis na ciasto marchewkowe, odsunęłam tę kwestię świadomie, wybierając priorytety – rodzinę i dom, w którym rodzina ma się czuć komfortowo, a także po części biznes i rozwój.

PLANY NA SIERPIEŃ 2016

WYZWANIE MIESIĄCA

przygotować się do pracy etatowej, do której wracam od września

NAWYK, NAD KTÓRYM PRACUJĘ

  • wstawać o 6:30 (najpóźniej o 7:00), by popracować

CELE OSOBISTE

  • zrób coś nowego, czego jeszcze nie robiłaś
  • zastosuj zaplanowaną dietę (ostatniego dnia sierpnia 5 kg mniej)
  • zamów książki, które chcesz mieć

CELE BIZNESOWE

  • dokończ sprawdzanie książki i wprowadzanie zasugerowanych poprawek
  • skontaktuj się z kolejnymi potensjalnymi patronatami medialnymi
  • napisz do wybranych gazet
  • prześlij fragment książki „Mama w Harmonii” wydawnictwom, z którymi rozmawiałaś
  • dokończ tworzenie kurs „Znajdź w sobie pasje i zarabiaj na nich

CELE RODZINNE

  • Projekt Tak Sobie Poznaję – sierpień w Projekcie, czyli Marzenia do spełnienia
  • przygotuj Oskara do przedszkola (wyprawka, dokumentacja)
  • dokończ przygotowywanie urodzin (dokup gadżety na dekoracje i do zabaw, zamów torta i ciasta, zrób zakupy spożywcze do dań dla dorosłych i dla dzieci w tygodniu urodzin)

CELE DOMOWE

MISJA – GABINET

  • posegregować dokumenty i przenieść je do nowych szuflad
  • powiesić tablicę korkową
  • udekorować, by było przyjemnie i praktycznie

POZOSTAŁE ZADANIA

  • kupić wrzosy (jeśli będą dostępne)
  • kupić inne kwitnące w sierpniu i wrześniu kwiaty
  • polakierować krzesła tarasowe (przed urodzinami Oskara)

COŚ DLA PASJI

  • twórz kalendarz na 2017 r

KSIĄŻKA DO PRZECZYTANIA

  • „Możesz uzdrowić swoje życie” Louise Hay
  • „Bogata kobieta” Kim Kiyosaki (dokończyć)

NOWY ZDROWY PRZEPIS

  • domowe lody czekoladowe

 


A poniżej niespodzianka na dobry początek miesiąca:

Darmowy kalendarz na sierpień do pobrania –

wzór do wyboru

(kliknij na wybrany kalendarz, aby pobrać)

kalendarz, sierpień, darmowy kalendarz, do pobrania, siano, kłosy,

kalendarz - sierpień 2016 (KobiecymOkiem).2 - blog

Podziel się opinią - każde słowo ma swoją wartość :)

